Uykucubv Oğlum 4 gündür ishal ve kaka tahliline bakıldı ilaç tedavisi var ama bu bagırsak düzenleyici olarak kullanıyoruz ishali azalmadı iştah yok bebekleri geçiren var mı nasıl toparladınız