Zeyas2 72 gün oldu ama hayla agrı çekiyorm sızlıyor içim sürekli kasılıyor kanamalarm düzensiz korkuyorum dikişlerim falan açıldımıki diye hastaneye gitmek istemiyorum bişey diyecekler diye normalmi nezamn iyileşir bu dikişler.?
Deletedmom115 Zeyas2 dış dikişler iyileşir de iç dikişlerin iyileşmesi çok uzun zaman alıyor haliyle normal bir durum
Fatmaasel Zeyas2 benim 6 ay oldu hala içi açıyor ve batıyor anı hareket bile edemiyorum rahat rahat gerinemiyorum bile mesela ağır iş yapınca ve hala uyuşuk hissi var kaşınma da var dış dikişler hızlı iyileşir ama iç dikişler uzun sürede anca iyilesirmis
ebruKarn_ Deletedmom115 çok teşekkür ediyorumm işte acaba sonrasında kullanılabilcek bi ürünmü ya da ben kullanırmıyım bilemedim 😁👍🏽
Minnokko Zeyas2 bende de dikişin bir cm kadar üstünde hissizlik var. Dokunuyorum ama hiç bişey hissetmiyorum. Sizde de öyle mi?
reinamm Zeyas2 4 ay 13 günlük kızım. Halen arada sızlıyor, kaşınıyor. Kendi isteğiyle sezeryan olanlara hayrwt ediyorum Vala😒