zynpsk ben buz lazare gidiyordum hamile iken yapmıyorlardı hamile olduğumu öğrendiğimde 4 seansım kalmıştı neredeyse tamamın bitti sayılır 3 bölge gittim ben bikini kol altı yarım bacak bacak ve kol altım bitti tamamen pürüzsüz dedelerim hamilelikte hormonlardan çıkar bende öyle bişey olmadı bikini bölgem üst kısım tamamen bitti 3-5 tel anca kalan seansım oraya gidicem inşallah 1.5 aylık kızım kendimi biraz daha toplayınca devam edicem inşallah az seans kaldı buz lazer kesinlikle güzel tavsiye ederim ayva tüyleri bile görüyor ve yakıyor acı konusunda vücüt direncinize bağlı ilk bi kaç seans acı oluyor evet çünkü kıl kökü kalın ilk kez yanıyor sonra alışıyor eğer çok sıkıntı çekerseniz anestol faydalı tavsiye ederim alex cihaz baya yakıyor diye biliyorum diaoda hakkında bilgim yok