Kızım 19 aylık, öbür kızımda henüz 45 günlük. Büyük kızım normalde çok sakin, kendi halinde oynayan, çok ağlamayan beni zorlamayan bir çocuktu açıkçası. Son 1 aydır inanılmaz değişti, sürekli gözü bende küçüğünü sadece emzirmek için kucağıma alır oldum. Onda bile hemen peşimden gelip ya kucağıma gelmek istiyor ya da emzirdiğim odadan ayrılmıyor. Geceleri deliksiz uyuyan çocuk uyanıp deli gibi ağlıyor beni salla ayağında diye. Baya arada kaldığım, bir o kadar da üzüldüğüm bir durum içindeyim. Kimseye gitmiyor sadece benim kucağımda durmak istiyor i. Başına gelen arkadaşlar nasıl bir yol izlemeliyim, ne yapacağımı şaşırdım