Zemheriiiiiiii Arkadaşlar merhaba direk konuya gireceğim. 2 ay önce doğum yaptım. Ve doğumdan sonra bir yanlışlıkla oldu adetim gecikti şüphelenip test yaptım ve test pozitif . Sezaryen ile doğum yaptım bu arada. Başına böyle bişey gelen varmı hiç hazır değilim🥺
Mira61 Zemheriiiiiiii benim bebeği 6 aylıktı normal doğum yaptım yanlışlıkla hamile kaldım oluyor yani kaynanamda bebeği 2 aylıkken hamile kalmış doğum yapmış
uyumayankoala Zemheriiiiiiii Sezeryan doğumda 2 sene beklemek iyidir derler ama siz iyisi mi bir dr görünün, hayırlı olsun 🌸
Elifffinnn10 Zemheriiiiiiii keske daha düzgün korunsaydiniz veya ertesi gün hapı icseydiniz. Geçmiş olsun
Gzdee__ Zemheriiiiiiii sezeryanda en az 2 yıl diyorlar ama bence dikiş yerlerinin iyleşmesi önemli en iyi bilgiyi doktor verecektir bence
Durununannesi3433 Zemheriiiiiiii hayırlı olsun öncelikle 2 ay önce hemde sezeryan doğum yapıp ilişki helal olsun normal doğum yaptımgece bebek uyusa da yatsam diye gözüne bakıyorum halim yok asla
MeteNaz Durununannesi3433 bende sezaryen doğum yaptım. 3-4 ay aklımın ucundan geçmedi yeni düzene hem eşim hem ben anca ayak uydurabildik. Valla kimseyi eleştirmiyorum bu ne yangın anam 😂
Durununannesi3433 MeteNaz MeteNaz bende eleştirmiyorum ya helal olsun sadece bizim içimiz kuruyor 😅 bende baya bi toparlayamam gibi
Annekus Zemheriiiiiiii 10 aylıkken hamile kalmıştım sezaryen dogum la ama sizinki cok daha erken bilemedim aldırmayı mı düşünüyorsunuz? İnşallah en hayırlı kararı verirsiniz. Doktora danışın canınızın bir tehlikesi olmadıgını söylerse aldırmak günah olur. Ama eger derseki riskli aldırmak uygun olandır sanırım sonucta arkanda yavru bırakma riskine giremezsin. En hayırlısı seni bulsun inşallah
aselinannesi06 Zemheriiiiiiii kırkım çıkar çıkmaz hamile kalmışım bilmiyordum ama normal doğum yapmıştım şimdi biri 20 biri 8 aylık iki kızım var Allah yardımcın olsun şimdiden 🤦♀️
MeteNaz aselinannesi06 canım normal doğumla sezaryen çok başka. Hayati riski bile olabilir çok erken kalmış. Allah yardımcısı olsun
aselinannesi06 MeteNaz evet onun için normal doğum yapmıştım ama dedim Rabbim yardımcısı olsun inşaAllah
yoncaaaa Kan testi mi yoksa evde gebelık testi kendiniz mi yaptınız hormonlar tam düzenlediği için yanlışlık olabilir