Tugcesilam 6 buçuk aylıkken anne diye kollarıma atlardı ama bilinçli mi bilinçsiz mi emin değilim ufaktı sonuçta. Şu an 9 buçuk aylık, 1 ay önce başladı net bir şekilde anne demeye. Evin içinde anne anne diye gezdi 1 hafta. Son 1 haftadır ise dişten dolayı sakin demiyor bir şey arada baba diyip geçiyor 😂 baba, dede, anne, mama ve “del” tarzı bir şey diyor fakat ara ara suskun dönemleri de oluyor inşallah devam eder demeye. Demezse de üzülmeyin eltimin oğlu 1 buçuk yaşında hatta 2ye yakın hâlâ demiyor doktorlar normal olduğunu söylüyorlar