Melikeeeee oğluma ilk başta molfix kullanıyodum ama hep tasiriyordu. Snra Prima primium care geçtik. Çok memnunum 8 aylık oldu oğlum neredeyse doğduğundan beri kullanıyorum evet çok pahalı ama bazen çok güzel indirim oluyo sürekli takipte kaliorum
Geçen 126 tanesini 160 aldık yine de çok pahalı ama 240 inmişti.