EdisinAnnesi AlininAnnesi12 3 .ayımızı bitirdik 225 cc veririm 2,buçuk 3 saate Aptamilden bebelac kullanmaya başladık aptamil çok yağlı ve şekerli dedi doktrmz sma denedim gaz yaptı şuan memnununuz bebelactan
EdisinAnnesi AlininAnnesi12 3 .ayımızı bitirdik 225 cc veririm 2,buçuk 3 saate Aptamilden bebelac kullanmaya başladık aptamil çok yağlı ve şekerli dedi doktrmz sma denedim gaz yaptı şuan memnununuz bebelactan
AlininAnnesi12 Drn06 6 kilo cnm aptamilden sma ya geçtik doymuyor sanırım aptamil de 2 saate bir içiyordu
Dorukabras AlininAnnesi12 sadece mamayla besleniyor malesef sütüm bir türlü olmadı benim. Yaklaşık birkac haftadır bu ölçüde yiyor
dorukcumveannesi Sma kullanıyorum oğluma 2.5 3 saatte bir 120 içiyo kilo alımı da gayet iyi 3 ay 17 günlük
Caglaa AlininAnnesi12 normali 150-180 canım. Belki az geliyordur. Ben yatarken 180 veriyorum. Gündüz içmiyor 120 anca içiyor. 3- 4 saatte bi. 5 ay 9 günlük bebegm.
Nslacar AlininAnnesi12 bızımki 3 saatte bir 120 ıcıyor ama nornalde 150 ye kadar berebilrsn dedi doktor