Nagihanbeyaz saç postuna 100. Yazısım cünkü takıntı oldu bende artık vitamin alıyorum şampuan aldım doktora gittim herşey normal diyo ama asla durmuyor kedi kuyrugu kdr saçım kaldı 5 aylık kızım 2 aydır dökülüyor agladıgımı biliyorum üzüntüden bi yerde bitecek inşallah bu arada doktor çinko yazdı iyi geliyor diye