Merhaba kızlar,
Emzirirken, aranızda microblading yaptıran var mı ? Yaptırmak istiyorum uzun süredir yorumlarınızı almak istedim. Bebeğim 18,5 aylık oldu süt de artık fazla gelmiyor. Bir de yaptırıp memnun kalmayan var mı aranızda. Kaşlar uzadıkça kötü görüntü oluşuyor mu? Ya da kaşlarda azalma oluyor mu? İstanbul’da yaptıranlar varsa nerede yaptırdı yazabilir mi ? 🌸❤️