İki aydır sürekli hasta 9 aylık kızım.. İlk başka serum fizyolojik ile temizle dedi doktorumuz geçmedi sonra hava makinası aldık hava makinası için ilac yazdı toparladı nefes alamiyodu biraz daha iui oldu ama hırıltısı yine vardı. En son yine tekrarlayınca son çagre antibiyotik yazdı. Bir bucuk iki haftadır iyiydi dünden beri hapşırıyordu öksürüyordu bugun burnu akmaya basladi hava verdik zor nefes aliyor simdi ben napiyim bana akıl verin. Gitsem tekrsr antibiyotik mi yazar havaya devam etsem düzelir mi napcam ya uykusu var deli gibi uyuyamiyor tıkandıgı için bi saga bi sola. 😏