Tubahuma 37 günlük Bebeğim var bir haftadır yüzünde minik kırmızı noktalar çıkmaya başladı başta alnındaydı şimdi nerdeyse bütün yüzüne yayıldı giderek artıyor gibi bu durumu daha önce yaşayan var mı yardımmmm
arya_moms Tubahuma merhabalar hiç kırmayın önemli değil 15 20 güne kendiliğinden geçer hergün yıkayın sabah akşam ve cilt bakımımı ihmal etmeyin yenidoğanların hemen hepsinde olur bu durum
DuruMavi Tubahuma benim kızımda da vardı dr kendiliğinden geçer dedi ama daha da yayıldı ben mustelanın cold kremini kullanıyorum stick şeklinde olan .Kullanımı tüp kremine göre daha kolay ve hemen etkisini gösterdi tavsiye ederim
Nas Aynı sorun bizdede mevcut. 36 günlüğüz bizde. Doktorumuz sebamed şampuan kullan dedi ama bi işe yaramadı mustela aldım onu deneyeceğim.
Nas Herkes bişey söylüyor anneden geçen hormonlardan kaynaklanıyo diyende var sütün yağlı geliyordur diyendeee. Ama kime sorduysam bebeklerinde olmuş kendiliğinden geçiyor zamanla dediler
Asibayan2 Benimde bebişim 20 günlük yüzünde cıktı bu akneler cok canımı sıkıyor nasık gecer acaba 😩 kendidliginden gececekse hemen gecsin lütfen
Fkks Her gün banyo yaptırmama rağmen Benim bebeğimde de vardı, bepanthol sensiderm kullandım ve hemen geçti.