Arkadaşlar vücuduma birşeyler batıyor gibi resmen, nokta nokta kabarcıklar çıkıyor. Esimdede var. Emin oldum artık uyuz hastalığına yakalandık. Cildiyeye randevu alamadım iki gündür. Yarın için buldum gidicem inşallah. Bunun netleşmesi için test mi yapılıyor? Kan test mi sürüntü falan mı? Nasıl atlattınız lütfen paylasır mısınız çok zor durumdayım