semaekinn Kızlar 2 ay 9 gün önce sezaryen doğum yaptım 40.günümde adet gördüm 2 hafta sonrası yine adet gördüm 5 gün şimdi de son günlerde kahverengi akıntım oluyor normal midir benim gibi olan var mı