Arkadaşlar merhaba o kadar cıkmaz girdim napcam bilmiyorum oğlum 11 aylık 4 aylıkken sut yumyrta alerjisi cıktı daha sonra tahine yani susuma da) cıktı. Sut diyetini acalı 1 ay oldu bir ara nerdehse emmedi de suan 9 kilo boyunu tam bilmiyorum 72-75 arası sanırım. 3550 gram 51 santim doğdu baya iyi di yani cok yoruldum arkadaslar bu ara bi de hasta oldu salgın var sanırım iyice iataha yoktu gitti kac gun agzına bir Lokma bisey sokmadı. Zaten cok katı seyleri yemiyo parcLıyo yutmuyordu ama günde 2 cay bardagı kadar biseyler yediriyprdum ozellikle bu meyve pürelerinden. Herseyi yşyemediğ icin. Et tavuk felan da yeni açıldı bikac ay diyim. Ypgurt asla almıyo agzına labne normal peynir felan. Herkes zayıf diyor gercekyen sinirim cok bozuluyor sizin bebekler ne durumda,😔 zayıf mı bunu diyorlar artık ASAP felan kalmadı doktor bi surup önerdi SİPRAKTİN diye. Alerjisine bakan doktoruna da sordum kullanabilirsin 10 gün istah acar dedi ama burda okadar kotu seyler okudum ki vermek istemedim oyle orta da kalakaldım ne yapmalıyım 😔