Merhabalar,
2 ay 20 günlük bebeğim var ve 34+3te doğdu. Baştan beri gazlı bir bebek ama artık alerjiden şüphelenmeye başladım. Belirtiler şu şekilde:
•sürekli gazı var, çıkarsa bile rahatlamıyor bazen özellikle sabahları
•sulu ve gürültülü kaka yapıyor bazen çok nadir az miktarda mukus oluyor ve ara ara ishal oluyor
•deride isilik gibi kırmızı döküntüler var (çok kalın giydirmiyorum ev de aşırı sıcak değil, sıcaktan olma ihtimali düşük)
•kusma var ama bazen çok kez ve çok miktarda kusarken bazen çok az kusuyor.
Tüm bunların yanında kilo alımı gayet iyi gidiyor. Buna göre sizce bebeğimde alerji var mı? Doktoruna bi türlü ulaşamıyorum, salgın durumu olduğu için de hastaneye çok fazla gitmek istemiyorum o yüzden bilen varsa danışmak istedim. Teşekkür ederim.