333 Kızlar bebeğim 1 aylık su vermeli miyim? Su veren var mı? Şimdilik anne sütü alıyor çok nadir iki güne bi mama veriyorum o da 60 ml geçmiyo
Ada2021 333 ben vermiyorum 2 aylık anne sütü alıyor böbrekleri yaracağını ve doygunluk hissi vereceğini okumuştum yarın doktor kontorlüm var doktorumuza soracağım verip vermeme konusunu sizede yazarım
Hly3452 333 anne sütü aldigi surece su vermeyin. Ek gida ya gecildihinde veriliyor su devamli mama yemiyormus anne sutunde su var
Zeyynep 333 doktorlar önermiyor anne sütünden karşılıyor bn yazın doğum yaptım ona rağmen vermedim 4. Ayında çay kaşığının ucuyla verdim bazen ek gıdadan sonra vermeye başladım
Almi21 333 annemler ablamlar ver dedi biz verdik birşey olmadı büyüdünüz dıyo eskiden doktor mu vardı dedi 🤣 valla verdim beğenmedi tadını öğürdü nasıl zorlayım tadını çay kaşığı ile vermştm
Dyglila 333 sütünüzden su ihtiyacını alıyor zaten bebeğiniz. Mamadanda aynı şekil. Emzik veriyorsanız yıkarken biraz sulu bırakın o bile yetecektir bebeğinize.
Senanurkmrc 333 canım benim yakınım vermedi 4 aylık bebekte taş oluştu ve tedavi altına almışlardı. 1 çay kaşığı bile yeterdi demiş doktoru
Ceylanergen 333 ben hem emziriyorum hem günde 60 Cc 2 kere mama veriyorum ve damla ve mide ilacı var reflüsü için ve bir tatlı kaşığı günlük su veriyorum doktorum verme dedi ama veriyorum bir tek sadece anne sütü alan bebekler su içmez diye biliyorum
KumsaLina 333 bebeğin midesi küçük olduğundan su verilmesi tavsiye edilmiyor çabuk doyacağı için, o yüzden alması gereken mama ihtiyacını alamaz tabi verilmesinde bir zarar yok. Benim kızım 4 aylık daha yeni günde 1 çay kaşığı veriyorum
Bety 18 aylık oğluma 6 aya kadar vermedim 1 ay 1 günlük bebeğim var ona da 6. Aya kadar vermeyi düşünmüyorum
Zlm 333 anne sütü aliyosa vermenize gerek yok hoş mamadada vermeyin diyolar zaten yaz olsa çok terliyo diye ben vermiştim ama kistayiz
Premsesannesi355 mrveefe12 elbette ki suyun zararı yok ama onun bünyesi ile bizim bunyemiz bir değil ki :) bı ebemiz bunun sebebini şöyle açıklamisti böbrekleri tam olarak filtrleyemiyormus o yüzden annesi sütünden ihtiyacini karşıladığı için gerek yokmus
Glcnbc 333 anne sütünden tüm ihtiyacını karşılıyor formül mamalara gelince oda su ike yapıldığı için ek gıdaya kadar suya gerek yok demişti doktorumuz
Coyness2020 333 su hayattır çok olmamak kaydıyla bir iki kaşık verebilirsiniz. Doktorların vermeyin deme sebebi karnı sismesin diye. Abartilmadigi sürece suyun ne zararı olabilir
Premsesannesi355 333 anne sütü alan bir bebek ek gıdaya gecesiue kadar verilmemeli ben emziriyorum hiç mama vermedim 3aylik olduk şurup icirdigimde arkasından çok az.bir çay kasigindan az veriyorum
Yorgunannecik 333 mama iciyorsa su verilmeli ben dogdugundan beri veriyorum az az verin vermek skinti deil vermemek skıntı ya susuyorsa nerden bilebilirsin mama ek gidadir ve su verilmelidir mama icmese bile en azindan gunde bir iki kez az. Verilmelidir