Fdme yalnız devam sütleri şeker içeriyor. O da Pek iyi değil. Bence emzirme bitene kadar vermeyin süt. Hatta 2 yaşına kadar anne sütü almış bi insanın hayatı boyunca başka bir hayvanın sütüne ihtiyacı yokmuş. Diğer hayvanlar ne yapıyor yavruyken annesinin sütünü alıyor sonra başka bi hayvanın sütünü içmiyor. Bunu yapan tek canlı biziz. Eskisi gibi süt önerilmiyor yani. Yoğurt kefir peynir daha faydalı süte göre.