Minelcbi Bebeğim haftaya 3 aylık oluyo ve mama ile besleniyo. Henüz doktora sormadım bu ayın sonunda aşı için gittiğimizde sorcam ama 4-4,5 veya 5 aylıkken erkenden ek gıdaya başlayan var mı aramızda? Zorluk yaşadınız mı bebeğiniz nasıl tepki verdi ?
Emel91 Minelcbi benim bebeğimde mama ile besleniyordu 4.5 aylıkken tadımlara başlattı doktorumuz bir sıkıntı yaşamadık şuan 8 aylık gayet güzel ilerledi bir zorluk olmadı. Ben sadece panik atağım var nolur ne olmaz diye korkumdan blw yapmadım 🙄
Alparslangoktug Mama içen bebeklere 4 ayda taddirmaya başla 5 ayda yavaş yavaş ek gıdaya geçebilirsin diyorlar oğlumda doktorumuz öyle dedi başladık sorun olmadı sagliksal ama bayilarakda yemedi kırk takla ile ☹️
Minelcbi Alparslangoktug sanırım bu durum ayla değil de bebeğin kendisiyle alakalı. Normal ek gıdaya başlar gibi mi başladınız? Tattırma derken mesela 3 gün kuralıyla bi çay kaşığı şeklinde mi?
Minelcbi Emel91 zaten 4,5 aylık başlarsam blw bende düşünmüyorum çünkü doğru düzgün oturamaz bile🙈bende kendim yedirmeyi düşünüyoru. Normal 3 gün kuralıyla başlayıp bi çay kaşığı mı verdiniz günlük olarak?
Alparslangoktug Minelcbi açıkçası ben uygylamadim bir sebzeye meyveye 3 gün kuralı ama günlük taze öğünler hazırladım 1 çay kaşığı vs gibi tattirdim 5 ay dolduğunda ara öğün verdim 3 4 kaşık gibi 6 ayımız dolduğunda alerjiniz vs yoktu ve bir çok şeyi yemişti corbasini yaptım kahvaltısını hazırladım 🥰
Emel91 Minelcbi doktorum bana 3 gün kuralı ile 1 tatlı kaşığı 2 3 tatlı kaşığı olarak ilerle dedi ben öyle ilerledim
Elifayla23 Bebek 180 gününü doldurunca baslayın diyorlar . Bende öyle başlamıştım çevremdeki tüm baskılara rağmen😂 bebeğinizin gelişimi güzelse acele etmeyin bence ama başlamak isterseniz yoğurt kaşık mama deneyebilirsiniz
Minelcbi Elifayla23 maalesef anne sütü almıyo. O yüzden çok geçe bırakmak istemiyorum mama içeceğine normal yemeklere başlasın istiyorum🙈yoğurt okumuştum, deneyebilirim teşekkür ederim🥰
Elloska Minelcbi çok özür dilerim ama yanlış düşünüyorsunuz mama da içse anne sütü de alsa 2 yaşa kadar kesmeyin diyor doktorlar.. adı üstünde ek gıda yani mamasını içiçek gerisi ekkkk gıdaaaa