11.5 aylık oğlumun ishali var antibiyotik kullanıyordu o neden olmustur dedim ilacı bıraktım 2 gündür ishali hiç geçmiyor ne yese mutlaka çıkarıyor bu yüzden pisikte oldu ve çok ağlıyor bugün doktora gittik serum verdiler kan tahlili istediler sonra doktor reflor verdi ishal için ne yapmak gerekiyor nasıl geçer ishali reflor iyi gelir mi yardımcı olursanız sevinirim.