aaannesii Merhaba ,16 aylık oğlum var.balık yağına başlamamızı önerdi doktorumuz .oğlum şurup bile sevmezken hayatta içiremem bunu.en kolay ,ona fark ettirmeden nasıl verebilirim .yardımcı olurmusunuz 🙏
dolunay01 aaannesii ben damlaşıkla veriyorum ağzına .hıc balık tadı bıle almıyor ama tablet gıbı olanlar var jelıbon gıbıoyle alabilir takvıyeyı
BrcAzra aaannesii Bende mollers kullaniyorum tutti frutti olandan balik yagı diyince agzini acip bekliyor 😊 iciremedigim şurup vs şırınga ile zorla vermek durumunda kalıyorum 🙁
clem_emtine aaannesii Benim kızım da öyle şurup sevmiyo maalesef o yüzden easyfishoil aldık jel formda tadı çok güzel bakmanı öneririm
aaannesii dolunay01 eczanemiz portakallı yağ önerdi aldık ,ben demedim tadı kötü gerçekten .nasıl vericem diye düşünüyorum 🙈farketmezmi gerçekten
dolunay01 aaannesii nen cıgnenebılırlerı pek taraftar değilim .möllers hıc kokmuyo elmalı yada tuttu fruttılı olsn