Uzman doktorumuz en basit sakinleştirici koruyucu kabızlık varsa düzenleyen bildigimiz ıhlamur cayı içirin diyor yıllardır büyük kızumın doktoruda oydu 75 yasında uzman deneyin hanımlr bennhergün içiriyorum hiç bir sakıncası yok birde su ver dedi hayattır su dedi veriyorumda kuzum 50 günlük