Kızlar bugun covidde 11. Günüm, test verip cıkmak istiyordum karantinadan, cunku cok iyiyim, iki üç gün grip gibi geçti sonra hiçbir belirtm olmadı, koku duygum gitti yeni yeni gelmeye basladı, ama hastanedeki girişteki adam, 10. Gün bitiyo zaten karantina dedi, ama benim 14 gün gözüküyor e nabızda, deltasınız ozaman dedi, ama kimse bilgilendirmedi beni , gercekten normal kovid 10 günmü, benimde 14 günse delta mı oluyor, nedir arasındaki fark, neden kimse bilgilendirmedi ki beni