Cnsl123 Bir ay önce normal doğum yaptım 6 tane dikişim var dikişlerim iyileşti fakat bacak tarafında olan iki dikişim biraz şiş ve kızarık ne yapmam gerekiyo geçer mi acaba batikon kullanıyorum