Ecemipek kızım bugün 5 aylık oldu. 6650 gr 65 cm olmuş . 2700 gr 48cm doğdu. Doktor doğum kilosuna göre iyi dedi. Ama bu ay sadece 400 gr almış ve 2 cm uzamış. Çok üzüldüm mamaya mi başlasam acaba ?
_kuzucuki Ecemipek bebislerin doğum kilosu boyu aynıymış emziriyorum bende bazen günde bir kez mama veriyorum 80 cc çok değil kötü değil aslında ama genetikle de ilgili eşiniz ve siz minyon iseniz benziyor bebisler dert edilecek bi durum yok🙏🏻
Sagner Ecemipek kesinlikle doktorun gelişimi iyi değil mamaya başla demeden kendi kafana göre başlama kardeşim.
elcn4139 Ecemipek banada biraz az geldi ama doktor tabi ondan iyi bikecek degiliz. sağligi yerindeyse üzülme bebem . dogrusunu doktor bilir
Alpbeybi Ecemipek 5 aylık. Daha bugün gittik. 6200 63,5 cm. 3 aydır 400-450 gram alıyor. Mamaya başlamayın, normal. 300 gram ve üstü alsalar yeter. Artık iyice hareketlendiler 🤷🏻♀️ Doğum kilosu da 3400 bu arada
Ecemipek _kuzucuki ben 1.80 im eşim 1.88 ikimiz de yapılıyiz. Ondan tedlrgin oluyorum zaten geisimo herşeyi normal sağlığı yerinde. Ama çok ufak tefek 😔
_kuzucuki Ecemipek maşallah kesinlikle kötü bi durum olduğunu düşünmüyorum uzun ince bi bebek olur 🙏🏻 Doktorunuz iyi dediyse emzirmeye devam ama açlık hissediyorsanız mama için görüşebilirsiniz 🌸
Ecemipek Alpbeybi bizimki ilk defa bu ay bu kadar az aldı. Sürekli de emziriyorum aslında . sütümun yağ oranı azaldı herhalde
Happyturuncu Ecemipek doktor başla demeden başlamayın bence , biz kilo boy olarak önden gidiyoruz ama doğum kilosuna göre normaldir belki
Alpbeybi Ecemipek gerçekten çok normal. Sütünüzün iyi olduğuna eminim. Artık çok daha fazla kalori yakıyolar o yüzden böyle. Zaten ek gıdaya başlayacaksınız. Mamaya hiç girmeyin. Hem boy kilodan çok daha önemli şeyler var 🌝
Ecemipek Alpbeybi doğru söylüyorsunuz . Zaten gelişiminde bir sıkıntı yok oturuyor dönüyor uzanıyor tutuyor sadece ailede herkes boylu poslu iri olduğu icin gözüme çok küçük geliyor 😅