Liya61- 13 aylıkken alıştı annemin evine gelirken park beşik aldım içine de kitaplarını koydum uykusu gelene kadar bekledim hiç uyku saati flan dinlemedim artık uykum geldi diye huzursuzlanmqya başlayınca koydum beşiğin içine çıktım odadan bi geldim elinde kitap uyuyakalmış 1 aydır ayakta sallanmıyoruz uykusu gelince koyuyorum beşiğe kitaplarına baka baka uyuyor .