Kızlar ya kahvaltı öğününede başlıcaz artık labne peyniri ve pekmez ver dedi doktorumuz ama labneyi kendinizmi yapıyorsunuz ya onu sürekli evde yapmak çok zor olmazmı sizce cici bebeyi kendim yapıyorum diğer herşeyi organik aldım bunu napıcam bilmiyorum off hazır alsam vicdanım rahat değil evde yapsam aşırı yorgunum ve yetişemiyorum 😢