Fbdeniz 10 ay 20 günlüğüz bebeğime uzun zamandır uyku eğitimi vermeye uğraşıyorum ilk önce uyku rutinlerini ayarladım ( bez değiştirme, su içme, pijama giyme vs)
Daha sonra uyku saatlerine baktım kaç saat uyuyor kaç saatte uyuyor gibi ona göre program yaptım ( 2 uyku arasına 3 saat koyuyorum günde 2 uyku bize yetiyor gece uyusuna 9 da geçiyor)
Her zamana aynı saatlerde rutinlerini yapıp emziriyorum bizim yatakta biraz pış pış biraz ninni baş okşama vs şeklinde uyutup daha sonra kendi yatağına alıyordum bunu biraz yaptım (ha bide uyku arkadaşı edindim sadece beşiği de duruyor onu görünce oynuyor ve uyuması gerektiğini anlıyor) şimdide 2. Aşama olarak yatağında uyutuyorum emzirip yatağına koyuyorum ninni baş okşama gibi şeyler yapıyorum uykuya dalıyor şimdilik fena gitmiyoruz sona az kaldı :) 3. Aşamadada yatağına yatırıp odadan çıkıcam bakalım o nasıl Olcak ❤️