Ben 1 yaş altı çocuklarda solunum alerjisi çok nadiren belirti veriyor diye biliyorum. Benim oğlumun çok fazla gıdaya alerjisi var. Aylarca diyet yaptım ve gerçekten neredeyse hiç bir şey yiyemiyordum çok zordu. Ama anne sütüyle bebeği test etmek ek gıdayla test etmekten daha kolay gelmişti fakat hiç bir şekilde toparlayamadık ve mecburen test olduk. 3 ayda bir test tekrarlanıyor. Sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olmaya çalışayım