Evcilkaktus 4 aydır diyetteyim haftaya tam 6 aylık olcak ve ek gıdaya başlıcak. Havuç, patates, balkabağı, elma yı herbirini ayrı ayrı üc gün çay kasıgı miktarı tüketicez sonrası yine doktor kontrolünde devam edicek. Yogurt falan hayal gibi geliyor :(