Selcanalya benim kızımda 16 aylık bir kaç aydır balık yağı kullanıyoruz. Kendim Nutriwayin Omega 3 yağını kullanırım kendimi bildim bileli. Doktormzada danıştm kızım bunu kapsül olarak yutamayacağı için deliğ içindeki sıvıyı bir kaşığa damlatıp verebileceğimi önerdi. 4 yaşından sonr Omega Kids var Nutriwayin onu vereceğim çiğneme tableti olduğu için. Ben kullanıyoruö çok memnumum hiçbir sıkıntı görmedim