Kızlar şu sağlık ocağından verilen kan ilacını kullndik bebeğimde hiç kaka sorunu yoktu hergün yapiyordu .6 gün yapamadı gttik doktora fitil verdi başka bi kan şurubu verdi onu kullandık oda aynı şekilde kabız yaptı .sonra tekrar gttim doktora dediler çocuğun kanına bakalım .baktılar meğer kan değeri çok iyimi s kullanmasına gerek yokmuş .şimdi kullanmıyoruz ama bebeğim bugün 7 çı gün oldu hala yapmadı .doktorada gttim bi çay kaşığı zeytin yağı ver dedi .başka da bişey demedi .napicağımı şaşırdım .varmı böle bişey başına gelen ne yapmam gerekiyor 😥😥😥😢😢