Elf95 yetiyordur canım inşallah. Zaten sağlık ocağına gittiğinizde kilosuna bakarlar. Ama bebekler öyle canım ben aralıksız 3 4 saat emdiğini bilririm meme de kalmak isterdi. Şuan meme onun herşeyi onunla sakinleşiyor, onunla karnını doyuruyor, duygusal bağ kuruyor. Bebekler öyle hep emerler. Hepimiz öyleydik☺️