Canım bizde öyleydik hele diş döneminde ateşli oluyordu ben artık hasta olacağını hissettiğim an soğan suyu kaynatıyorum. Yarım çay bardağı kadar içiriyorum. Birde umca diye bağışıklık güçlendirici takviye var doktoruna sor istersen onu kullanıyorum. Çok iyi oluyor