Symtkn 2,5 aylıkken 12 saat yolculuk yaptık istanbul antep arası. Genelde uyudu onun harici uyanıkken sürekli mola verdik hava aldırdım. Yastık aldım yanıma emzirip uyutuyordum anakucağına koyuyordum. Seninde bebegin tahminim uyuyacaktir bebekler arabayı severler.