Bende 29 Ekim’de yaptırdım.Yeni3 aylık ilk çişinde ağladı ilk gün huzursuzdu sonra unuttu her şeyi.Bizim tek sıkıntımız benim kucağımdan alıp gittiler onu bırakma hissini yaşadı bana daha düşkün oldu.Ameliyata alırken siz vermeyin bence babası falan versin.Dönmeden yaptırır bizimkisi dönüyordu o sadece canı acıttı şuan 2 hafta oldu geçti gitti şükür darısı başınıza🙏