Arkadaşlar merhaba. 5 aylık bebeğim var adetim 4 5 gün gecikti gecikmeden önce erken gebelik testi aldım yaptım negatif çıktı bi kaç gün önce tekrar yaptım negatif çıktı fakat bugün kahverengi leke olmuş kilodum yerleşme kanaması gibi. Hamile olabilir miyim ? Şimdi test yapsam çıkar mı kafayı yicem