Aliasil-34 Merhaba kızlar oğlum 1 hafta Sonra 1 yaşına girixek hiç dişi çıkmadı ne zaman çıkar normalde çıkması gerekmiyor muydu lütfen Bi cenap verin
Prensesannesi38 Aliasil-34 d vitamini kullanıyor musunuz birde beslenmesi nasıl yemesi bunlarda etkiliyor diş çıkmasını
Janyaa Aliasil-34 korkmayın görümce min oğlu da 14 aylıkken çıkardı hatta hepimiz hastaneye götür dedik götürmedi şuan 14 aylık yeni 2 dişi var
Aezgi Vallahi hic belli olmuyor oğlum 6 aylık cıkardı ama ben bi ara diş tedavisi yaptırıyodum oğlumla gitmiştim ordaki doktorun laf lafı actı oğlu 13 aylıkmı 14 aylıkmı ne cıkarmıstı hic belli olmuyor demişti bebekten bebeğe değişirmiş
Aliasil-34 Prensesannesi38 kullanıyoruz D vitamini demiri düşük çıktı geçen ay demir ilacına devam tabi beslenmesi zor bir bebek yemeklerle arası yok pek
mom1236 Aliasil-34 15 ay 2 günlük kızım hala dişi yok belirti dahi yok. Geçen hafta randevu aldım doktorumuz değerlerine baktırın dedi hasta oldum gidemedim. Biraz toparlanayım tekrar randevu alıcam
Aliasil-34 mom1236 merak ediyorum bütün etrafımdaki bebekler çıkardı oğlumdan küçük olanlar bile doktor genetik olabilir dedi değerlerinde kan değeri sadece düşük demir ilacı kullanıyoruz
Angellove94 Aliasil-34 Benim kızımda öyle olmuştu canım aradan 1 ay falan geçti yaşından sonra hepsini bir patlattı benim arkadaşın bebeği 2 yaşında çıkardı geç çıkması daha iyi derler aslında