8228733 Linaaammm canım ben normal doğum yaptım kırka kadar dikiş kanaması oldu sonra iki ay sonra normal adet olmaya başladım neden
Eomeoni Linaaammm iki adet arası da normal mi ben ilk adet için 1 yıla kadar normal dite biliyorum ama 6. Ayda oldum tekrar olmadım çok gecikti ben bir iki hafta oynuyor sanıyorum gecikmeleri 2 ay gecikme olması normal midir
Linaaammm @8228733 tmm işte belli olmuyor 6. Aya kadar hatta 1 yıl bile olmayanlar var dedim senin erken olmuş ne güzel ya