Cuma günü olmustu bugün üzerinden 2 gün geçti sayılır ilk gün ameliyat sonrası çok ağladı elim kolum tutmadı onu öyle görünce bayılıyordum ben de ama sonra emzirdim sakinledi eve geldik uyudu filan derken uyanınca dolven verdik gece hiç sıkıntı çıkarmadı normal bir gece gibi uyandı emzirdim uyudu filan derken ertesi gün bi kere verdik agri kesici onun dışında hep yürüdü oyun oynadi sanki sunnet olmamış gibi bugün de keyfi yerindeydi çok şükür bi tek bez değişiminde mizirdaniyor. Biz krem kullanmadık dediğim gibi agri kesici dolven ya da calpol verdik bir de bir numara büyük bez aldık o kadar çok şükür iyiye gidiyor pipisi de. Her sey yolunda oneririm sunneti 13 aylıkken böyle oldu yürüyor oynuyor yemek yiyor her sey yolunda