Ipekaras-1 Perilerim Bunu dinletiyorum hem mamayı memeyi istemezse bile alıyor ayrıca ağlama krizlerinde sakinleşiyot
Serrax Perilerim dandini açıyorum,7 buçuk aylık. Daha küçükken 3-4 aylıkken de nebe suresini açıyordum. Daha da küçükken beyaz gürültüyle uyurdu🤦🏼♀️
Edauu Perilerim 8 saatlik ninni var dandini dandini onu acıyorum hiç kapatmıyorum kısık sesle dışardaki sesleri de dıyımuyo mis gibi uyuyor
emirinannesii bebek uyutucu diye bi uygulama var cok güzel arka planda çalması da cok hoşuma gitti hep beyaz gürültü açık hem telefonla baska şeylere bakabiliyorum