Kızlar şuan Ebebegin baston arabasını kullanıyorum ve memnun degilim. Oğlum 2.5 yaşında ve ayaklarını rahatça ayak koyma yerine koyamıyor. Oturulan yer ve ayak koyma yerinin arasındaki mesafe çok kısa. Bacakları çok bükülüyor koymak isterken. Varmi tavsiye edebileceğiniz uygun fiyatlı bi araba?