Merhaba kızlar. 11 aylık Oğluma hiç tv izletmedim özellikle. Bu zamana kadar. Açık olsa da yerdi olmasa da yerdi. Öyle bakmazdı da dikkatini çekmezdi oyuncaklarıyla oynardı. Neyse. Son 2 haftadır tv açık olmazsa asla yemiyor ve kitleniyor. Ya birden bağlandı nasıl oldu anlamadım. Zerre ilgisi yoktu dönüp bakmazdı😢 Nasıl vazgeçirebilirim? Birkaç gün denedim açmadım yemiyor aç kalıyor içim el vermedi😢 Bu yoldan geçen anneler nasıl bir yol izlemeliyim ben😞