İki yerde yüzüme lazer yaptırdım birisi bayagı bitmeye yakındı ama uzak diye nasıl olsa bitmek üzere diye yakın bir yere başladım biten tüylerin çıktığı gibi arttı dahada kalınlaştı ikisinde buz lazer Di şimdi gerçekten iyi bir yer araştırıyorum varmı çok memnun olduğunuz güvenilir bir yer