Yeni iki yaşına girecek bi oğlum ve 3 aylık bi oğlum daha var Allahım sağlıkla bağışlasın 🙏
Şuan yaşadığım zorluğu anlatamam kendimi çok zora düşmüş hissediyorum hersey de bi koşturmaca bi an bile elimi çek lüksüm yok hiç uyuyan çocuklarım olmadı hiç bi şekilde rahat edemedim saolsun 3 aylık bebeğim de uyku sorunu yaşıyorum
Ama geçecek deil mi bian önce geçsin ve bir yaşına gelip abisiyle oynasın istiyorum abisini tablet telefona mecbur bırakmış durumdayım çok ilgilenemiyorum üstleri karinlari çamaşır bulaşık yani hersey kendimi çıkmaz hissediyorum
Duymak istiyorum geçecek deilmi güzel yönleri ne olacak
Lakin şuan dibine kadar kötü yönlerini yaşıyorum bi umut olsun istiyorum yarınıma
Lütfen iki çocuklu anneler yazabilir mi
Bu arada cevap veremeyebikirim ama hepsini okuyacağımdan şüpheniz olmasın
Güçlenmeye ihtiyacım var
Hayatı durdurmak istiyorum bi paydos
Maalesef ki gurbetteyim ve eşimin hiç desteği olmadığı için bu kadar zorlanıyorum
Lütfen aralarındaki yaş farkının artilarini güzel yönlerini duymak istiyorum
Şimdiden güzel kalbiniz için teşekkür ediyorum biliyorum ki çok güzel örnekler okuycam