beyzatatli bu yaşadıklarınız maalesef atak dönemiyle ilgili. Ama iyi haber şu ki, geçiyor😊 4.ay atağı diğer ataklar gibi değil biraz uzun sürecek ama bitecek. Sabırlı olun. Eski düzene döneceksiniz. Hatta belki daha iyi bile olur her şey. Bebeğinize çok şefkat gösterin. Bol bol sarılın. Gülümseyin. Ona güzel bir şeyler anlatın. Siz sakin olursanız o da sakinleşir. Ellerini ağzına götürmesi, çok salyası olması hem dişle hem de oral dönemle ilgili. Atak geçsede bunlar geçmeyecek uzun süre. Ama uykular düzene girecek. Hiç gerilneyin🌺