İyi akşamlar arkadaşlar.emzirme döneminde göğüslerimin birinden daha fazla süt geliyodu o yüzden de bı gogsum diğerinden daha büyük olarak kaldı.emzirmeyi keseli bir buçuk sene oldu ama hala biri oburunden bariz daha büyük.aynı durumu yaşayan var mı benimle bu durum normal mi yoksa başka bi sıkıntı mı var diye korkmaya başladım