Rruukkiiyee Kizlar karninin ustune yatmak istiyor ac mi acaba gogusumu ariyor diye baktim emmiyor iki yudumgeri yatiyor 8 aylik tam …sizde ayni durumlar var mi bir sorun olur mu
Kbse Rruukkiiyee belki gazi vardır gazlı bebekler kadınlarına baskı yapıldığında lar benim oğlum gazı olduğunda 6-7saat mama yemediği oluyor
Rruukkiiyee Kbse gazini rahat cikaran bebek .. uzanarak emziriyorum hep acaba gogusumumu ariuor diyorum gogusumu veriyorum iki yudum geri uyku hali ..
Kbse Rruukkiiyee o zaman o şekilde rahat ediyordur canım yanındayken öyle uyusun bence rahat etmese hiç durmaz cunku
Glsmnn Niye her şeye başka bir yorum yapılır anlamam . Belki yüz üst yatmayı sevmiştir bebeğim 14 günlük gögüsüme alıp gazını çıkarıyorum yüz üstü sevdiği için yataga bırakınca ağlıyor yüz üstü yapıyorum mışıl mışıl uyuyor sonra çeviriyorum hemen
Kbse Glsmnn kime tepki gösterdiniz anlayamadım açıkçası. insanlar yaşadıkları olaylara göre olasılıkları tavsiyeleri yorum yapıyor🙄