14 aylık bir kızım var. Doğduğundan beri benim odamda beşiğinde uyutuyorum, gece bir noktadan sonra da benim yanımda uyumaya geçiyor. Gece uyanıp sağa sola bakıyor ve beni görür görmez ayaklanıyor. Yanımda uyuduğu sürece her uyandığında meme arıyor. Bir de beşiği içinden çıkmak için ayağını korkuluğu üstüne atmayı öğrendi😨
Ben de abisinin odasına geçirmeye karar verdim. Yarın akşam abisinin odasında genç yatağında yatmaya başlayacak küçük hanım. Bir kolay gelsininizi alırım. Bir de var mı önerileriniz? Gece uyandıkça odadan dışarı çıkarmalı mıyım mesela? Bu değişikliğe ek olarak uyutma stilinde de değişikliğe gitmek fazla mı gelir acaba?