Destinaaa Arkadaşlar 1 ekim de 40 ım çıktı henüz adet olmadım hem emziriyorum hem de mama veriyorum sizler ne zaman adet oldunuz
EdaM2358 Destinaaa 6 ay oldu doğum yapalı emziriyorum bende hala adet olmadım bakalım ne zaman olacam 🙄
Beken Destinaaa ben ertesi ay hemen adet oldum duzene girdi resmen 3 aylik bebegim 40 indan sonra adet oldum bide 1 hafta oldu biteli
Kucuktospam EdaM2358 ben 7ye yaklaştım hala yok her ay gebelik testi yapıyorum stres oluyorum çok🤦🏻♀️
Hahahahah12 Dogumdan sonra 25 gün kanamam sürdü bitti 10 gün sonra kanamam basladı bir gün kanama oluyor bir gün olmuyor 4 gün aralıksız devam etti bitti dedim yine geldi adet kanamasımı yaşadığım anlamadım😒
Esilam34 Ben 40 ım çıktı 5 gün sonra bi adet gördüm şuan 3 buçuk aylığız daha olmadm korkudan kaç gebelik testi yaptm onu da bilmiyorm. Çok can sıkıcı biran önce düzene girer inşallah